Як рибалці розібратися у світі снастей і приманок

logo

Як рибалці розібратися у світі снастей і приманок?

Найнадійніший, тисячу разів перевірений варіант вибору снастей. Як недостовірна реклама маніпулює свідомістю рибалки, як недосвідченому рибалці розібратися у світі снастей та приманок, щоб не виявитися обдуреним.

Нашого брата — рибалки на кожному кроці намагаються, м'яко кажучи, ввести в оману. Вся індустрія виробництва, торгівлі, реклами снастей старанно працює на продаж за негласним девізом «споживай більше, змінюй частіше». І тут згадується незабутній фільм про Штірліца, з його пам'ятним моментом, коли Мюллер з хитрим прищуром говорив: «Вірити нікому не можна, тільки мені, і то не завжди» Але неможливо жити і щасливо ловити рибу, нікому не вірячи. так хочеться знайти необхідну рибальську довіру!

Багато сучасних методик мають на увазі «ланцюгові» зовсім не дешеві покупки

Скажімо, спочатку активно рекламується твічингова серія воблерів, потім «нагадується», що під специфічні ривкові проводки потрібно покупка найбільш вудлища, котушки, плетінки з певними параметрами. Це тріо дійсно буде найбільш підходящим, що дозволяє максимально легко та якісно робити складні проводки. Та тільки замовчується, що це просто "паралельна методика", що існує багато інших приманок і прийомів лову, що дозволяють у цих же умовах зловити не менше, а то й значно більше риби.

Але від реклами не чекай повної правди в пропаганді модних «новинок»

Адже переважній більшості рибалок це недешева мода і безкоштовно не потрібна, якщо улови не покращує. Навіть серед представників торгівлі існує думка, що рибальська мода у великих містах цікава 10 відсоткам рибалок, у регіонах ця цифра ще менша. Що є чітким показником «надефективності» модного, нехай воно навіть має гарну якість та адекватну ціну. Благо нині гідні робочі властивості рибальських снастей втілені у недорогих сучасних, так би мовити, бюджетних моделях. Є в цій тенденції і винятки, досить згадати джиг, мах чи фідер, де вузька спеціалізація у кожному елементі снасті вітається вже масово, і навіть у супутніх речах. Так, останнім часом різко зросли продажі недешевих фірмових платформ з регульованими ніжками, що дозволяє зручно розташуватися практично на будь-якому березі. Причому купують ці речі не тільки спортсмени, а рибалки, які бажають зробити свій фідерний лов максимально комфортним, а значить, і більш ефективним. Загалом, риболовля швидко все розставляє місцями – що ловить рибу, а що самого рибалки.

Водночас, нормальна людина розуміє, що будь-який рибалка – це особистість, зі своїми поглядами на суть риболовлі. І у кожного своя правда. Те, що для одного – суть лову, для іншого – «маразм, висмоктаний з пальця». Ті ж джерки спробували у справі дуже багато спінінгістів, але спала ця хвиля ажіотажу, проте залишилися нечисленні віддані шанувальники джеркбейтів, які успішно розвивають цю тему на різних водоймах, у тому числі й по озерних глибинах в 6-8 м!

>

Або взяти міні-колебалки – сама «гнилий» ультралайтівська тема, якщо говорити про продажі. За популярністю вона й близько не стоїть із мікроджигом та маленькими вертушками. А у когось саме маленькі коливання у фаворитах при лові язя, голавля, великої краснопірки. Один знайомий спінінгіст, якось завернув на виставку подивитися, що та як і купити якісний тюльпан до спінінга - кілець взагалі не знайшов, зате з подивом виявив шикарні міні-колебалочки, чому невимовно був радий і набув дефіциту з розряду "нікому не потрібного неформату". І з ними вийшов красивий, захоплюючий лов.

Загалом вітчизняній рибалці за останні роки треба було спробувати у справі дуже багато зі світових напрацювань, щоб дійти певних стратегічних висновків.

Перший – стабільні улови пов'язані не стільки з можливостями сучасних снастей і методів, скільки з можливостями самих водойм – кількістю та якістю риби, адже ловити в «басейні» можна з однаковим успіхом орешиною та «вугіллям».

Друге – вся ця гонка озброєнь, коли снасті та приманки агресивно рекламуються та масово скуповуються, потім призводить людину до розумію, що стільки можливостей відразу просто не потрібно. Це як сильна армія – добре, коли вона є поряд на будь-який пожежник, але краще вже нехай світ охороняє. І ось що ще важливо: той, хто їздить на рибні водойми та застосовує прогресивні снасті, методи лову, все частіше приходить до розумію, що риба занадто вже активно «вилучається» з води, і починає частину улову відпускати. Або принаймні замислюється про це. А коли справи не клеяться, то звинувачують чи зовнішні чинники, чи тактичні промахи в лові, але ніяк не снасті та приманки.

Проте, зберігається стійкий інтерес до всього нового, прогресивного – хочеться знати, спробувати у справі. У результаті рибалок став дуже підкований, що призвело до різкого посилення вимог до продавців рибальського товару. Але враховуючи, як і раніше, катастрофічну нестачу професійних продавців – консультантів і те, що нині рибалки здебільшого на м'якіні не проведеш, продавці все частіше перестають «вантажити» клієнтів, відмовчуються, пропонуючи рибалці самому розбиратися в різноманітті снастей та нових прийомів лову. Тепер все частіше буває як гастрономе, де ніхто не бігає за покупцем, не переконує, що ось цей оселедець кращий, а то печиво найзапашніше і найсмачніше. що хочеш, те й купуй. Особливо це помітно в інтернет – торгівлі, де замовлення часто приймають люди, дуже далекі від практики риболовлі, що погано знаються на особливостях рибальського асортименту. Зате товари дещо дешевші, ніж у роздрібній торгівлі, що дозволяє економити гроші при значних покупках, та й ще додому доставлять безкоштовно. Але рибалці потрібно чітко знати, що саме він хоче – дуже конкретно за марками, моделями.

Щось подібне прогресує і в роздрібних магазинах, і на тій самій виставці – все частіше приходять і запитують конкретні моделі вудлищ, котушок, підгодовування. Дізнаються ціну, зіставляють з конкурентами (розбіжність може бути значною), і лише потім куплять, не забувши добре перевірити. Але як кажуть, легко казка дається взнаки… Непросто розібратися в цій лавині інформації про снасті, в цих нових моделях, що щороку вкидаються на ринок, де на кожному кроці рибалки чекають каверзи! Шукати інформацію в інтернеті, де є відповіді, здавалося, на всі запитання? Так, як варіант, але тут вистачає суперечливої ​​інформації та замовних статей, полярних думок та «незалежних» відгуків від продавців, і далеко не завжди поважне ставлення до «залітного» відвідувачу, особливо до рибалки-початківця.

Найнадійніший, тисячу разів перевірений варіант

Прилаштуватись до досвідченого колективу рибалок, яким не треба продавати снасті, де просто рибу ловлять. Навіть авторитетних рибалок, які мають чималу аудиторію в інтернеті, періодично викривають. А простий рибальський колектив можна викрити лише в добродушному жарті, але тут не збрешуть, завжди допоможуть доброю порадою, якщо щось не сперечається, розвіють сумніви щодо купівлі конкретних рибальських снастей та приманок. Справжнє рибальське товариство – безцінний дар!

Другий шлях – все ж таки довіритися якомусь магазину, вірніше, «своєму» продавцю цього магазину, що не одне й те саме. Безпосередній контакт із покупцем вибудовує продавець – консультант і довіра є чи ні саме до нього. На щастя, зустрічаються консультанти в рибальських магазинах, які, усвідомлюючи, що добрий постійний клієнт на вагу золота, не нав'язують покупки товару, що завис, а надають вибір, щоб рибалка – новачок і досвідчена людина порівнювала, спираючись на свої відчуття, вже вироблені звички, навички. Здорово, що добрі продавці вже приростають до конкретних торгових марок, уважно стежать за світовими успіхами, переживають за невдалі моделі. І не лають конкурентів, віддаючи шану та чужим успіхам.

Товар доданий до кошика

Продовжити покупки Перейти до кошику

Товар доданий до обраного

Продовжити покупки Перейти до списку вибраного

Товар доданий для порівняння

Продовжити покупки Перейти до списку порівняння